Hírlevél beállítások
E-mail címem:



Elfelejtette jelszavát?
GYIK - Gyakran ismételt kérdések
MIÉRT NÁLUNK VÁSÁROLJ?
17 éve működő, leinformálható cég vagyunk.

Minden termékünkre jótállást vállalunk és vásárlásaidról minden esetben számlát állítunk ki.

Célunk, hogy munkánk minősége, a partnerek iránti elhivatottságunk és kimagasló szolgáltatási színvonalunk révén különböztessük meg magunkat, ezért dedikált ügyintézők állnak a rendelkezésetekre a kényelmesebb kiszolgálás, ügyintézés, problémamegoldás érdekében.

Fontosnak tartjuk a személyes kapcsolattartást. Cégünk nem „nagyüzemi” módon dolgozik, hanem maximális odafigyeléssel minden egyes megrendelőre és megrendelésre.

Árainkkal nem a piaci árversenyt akarjuk megnyerni, ezt leginkább a gyengébb minőségű termékek alacsonyabb áraival szokták elérni. Színvonalas és hosszú élettartamú, prémium termékekben gondolkodunk, és azokkal is dolgozunk. (Prémium termékeink pl. Spigen, UAG, Tribe, Stilmind, Fitbit, Divoom, Adata, Griffin)
Mennyi a kiszállítási idő?
A kiszállítás 1 munkanapot vesz igénybe.
Hétvégén is van kiszállítás?
Nincs, a futárszolgálat csak hétköznap szállít.
Meddig kell leadnom a rendelésem, hogy 1 munkanapon belül megkapjam?
Az 1 munkanapos szállítási időt a 17 óra előtt leadott rendelések esetén tudja vállalni cégünk.
A futárnak csak készpénzben lehet fizetni, vagy bankkártyával is lehetséges?
A futár csak készpénzt fogad el, bankkártyával a fizetés nem lehetséges.
A weboldalon található készletinformációk aktuálisak?
Igen, a weboldalon található információk minden esetben a valós, aktuális készletre vonatkoznak.
Megoldható az aznapi kiszállítás?
Nem, csak a megrendelés napját követő munkanap a legkorábbi kiszállítási időpont.
Mennyi a kiszállítás költsége?
A kiszállítás költsége Magyarország területén belül bruttó 30.000Ft feletti rendelési érték esetén díjmentes, 15.000Ft-30.000Ft közötti bruttó rendelési értéknél a szállítási költség bruttó 790.-Ft, 15.000Ft alatti bruttó rendelési értéknél bruttó 990Ft.
NAGYKERESKEDÉSBEN SZEMÉLYESEN IS LEHET VÁSÁROLNI? AKÁR WEBES RENDELÉS NÉLKÜL IS?
A 1134 Bp. Klapka utca 7. szám alatti bemutatótermünkben, nyitvatartási időben internetes foglalás nélkül is vásárolhatsz.
VÉLETLENÜL KIHAGYTAM VALAMIT A RENDELÉSBŐL, HOZZÁADHATOM MÉG, HA MÁR MEGKAPTAM A VISSZAIGAZOLÓ EMAILT?
Amennyiben a megrendelésed még nem állítottuk össze és nem adtuk át a futárszolgálatnak, akkor van lehetőség a módosításra. Kérjük, hogy ezirányú kérésed, kérdésed, emailben vagy telefonon jelezd dedikált ügyintézőinknek.
VAN EGY GARANCIÁLIS KÉSZÜLÉKEM, MI A TEENDŐ?
Visszaküldés előtt a terméket a https://www.speedplus.hu/ weboldalra való felhasználói fiókba való belépése után az RMA menüponton keresztül szükséges lejelenteni, így a szervizes termékek nyomon követhetőek a weben. Amennyiben ez valamilyen hiba folytán nem lehetséges, a hibabejelentő nyomtatványt mellékelni szükséges a termék mellé. Ezek hiányában a garanciális ügyintézést nem áll módunkban elvégezni.