Hírlevél beállítások
E-mail címem:



Elfelejtette jelszavát?
Visszaküldéssel kapcsolatos tájékoztató
Általános tájékoztatás:
  1. A tájékoztatóban foglalt feltételek és annak változásai minden általunk aktívan használt platformon közzétételre kerülnek. A tájékoztató ismeretének hiánya nem mentesít a felelősség alól
  2. Legyen szó akár helyszíni leadásról, akár csomagküldésről, a Bejelentő formanyomtatványt (továbbiakban Űrlap) digitálisan, avagy olvasható formában – preferáltan nyomtatott betűkkel kitöltve – követeljük meg. Az Űrlapon szerepel a termék rendszerünk szerinti cikkszáma, megnevezése, visszaküldeni kívánt tételek darabszáma, illetve az elsősorban érvényesíteni kívánt igény. Amennyiben ismert, feltüntethető a vásárláshoz tartozó számlaszám is (*KKBA*). Hiányzó bizonylatszám esetében a kérdéses termék a legutóbbi érvényes vásárlás alapján kerül elbírálásra
  3. Az általad esetlegesen megadott bizonylatszám a feldolgozás során bár irányadó jellegű, a beszállítói jelölés és forgalom függvényében ettől eltekinthetünk és felülbírálhatjuk. Ha a bizonylatszám megalapozott, az igényelt számla alapján kerül a termék elbírálásra.
  4. Téves rendelésedet, vagy vásárlói elállások tárgyát képező termékedet csak eredeti, sérülésmentes és bontatlan csomagolásban, saját megjelöléseinken kívül mást nem hordozva áll módunkban visszavásárolni a rendelkezésre álló időkereten (8 naptári nap) belül.
  5. A kézbesített termékek épségét még az átvétel napján ellenőrizd, és amennyiben problémát tapasztalsz, fotókkal dokumentáld a jelenséget és haladéktalanul jelezd e-mailben a kapcsolattartó felé. Amennyiben erre nem kerül sor, a sérülten érkezett termék utáni kártalanításról nem tudunk gondoskodni. Bejelentést követően a kapcsolattartó fog ellátni a szükséges instrukciókkal, illetve bizonyos esetekben kér további bizonyítékot a termékről.
  6. Fóliáinkra a honlapon is feltüntetett 0 hónap garancia biztosított, így felhelyezést követő problémák (nem tapad, foltos, csíkos), illetve méretbeli panaszok esetében nem kerül sor kártalanításra. A feltételeknek meg nem felelő fóliákat a visszáru feldolgozása során visszajuttatás nélkül megsemmisítjük.
  7. Visszaküldés során a „Téves rendelés”-ként megjelölt fóliák közül csak a nem-utángyártott, bontatlan csomagolású, avagy sérülésmentes fóliákat vásároljuk vissza a rendelkezésre álló időkereten belül, illetve csak az átvétel pillanatában sérültnek bizonyult, kapcsolattartó számára jelzett fóliákat írjuk jóvá. A fólia állapota a védőréteg eltávolítása nélkül is felmérhető, így, ha az eltávolításra került, a terméket nem áll módunkban elfogadni. A feltételeknek meg nem felelő fóliákat a visszáru feldolgozása során visszajuttatás nélkül megsemmisítjük.
  8. Amennyiben a visszaküldött termék mellett „Jóváírás” került feltüntetésre, mint igény, azonban a termék értéke meghaladja a bruttó 20.000.- forintot és azonnali raktárkészletről megoldható annak cseréje, abban az esetben fenntartjuk a jogot arra, hogy a kártalanítást cserével eszközöljük.
  9. Használt cikkekre és bruttó 1.000.- forint érték alatti termékekre a „Téves rendelés” nem alkalmazható.
Jótállás érvényesítése:
  1. Amennyiben a termék rendelkezik saját jótállási jeggyel, abban az esetben az ügyintézés meggyorsítása végett a cikket célszerű közvetlenül a jótállási jegyen is feltüntetett szervizbe eljuttatni. Amennyiben ilyen nem járt a termék mellé, abban az esetben a jótállást rajtunk keresztül tudjátok érvényesíteni. Használtként vásárolt készülékek esetében a vállalt jótállási idő alatt szintén hozzánk szükséges visszajuttatni a terméket.

    A javítás során mi közvetítő fél szerepét töltjük be, így amennyiben a termék jótállását rajtunk keresztül kívánod érvényesíteni, számolnod kell azzal, hogy mivel harmadik félen is át kell haladnia a cikknek, az ügyintézés átfutási ideje így elhúzódhat. Egyes eszközök esetében a bevizsgálás akár négy naptári hétig is elhúzódhat, mely a csomag feldolgozását követően veszi kezdetét.
  2. Ha ránk bízod az ügyintézés menetét, a telefonkészülékeket, okosórákat, hálózati és egyéb eszközöket célszerű azok gyári csomagolásában, minden gyári tartozékukkal együtt visszajuttatni. A hiányos tartozékok, vagy kitöltetlen jótállási jegyek esetében megtorpanhat az ügyintézés, mely akár hetekkel is visszatarthatja az ügyintézés folyamatát.
  3. Amennyiben egy nálunk vásárolt szervizalkatrészt Te szerelsz be, abban az esetben egy esetleges meghibásodás esetén annak eltávolításáért is te felelsz, mi nem tudunk közreműködni a folyamatban.
  4. Ha egy garanciális ügyintézésre visszajuttatott termék esetében felmerül az esetleges mechanikai sérülés gyanúja, előfordolhat, hogy beszállítói, avagy gyártói felülbírálásra lesz szükség. Értékhatártólfüggetlenül a bevizsgálás végeztéig nem kerül sor kártalanításra.
  5. A tok rendeltetése, hogy csökkentse a készülékünket érő fizikai behatások során előfordoló sérülések kockázatát. Ebből kifolyólag a mindennapi használatból eredő, esztétikai elváltozásokra (kopás, elszíneződés, karcok) – melyek a termék rendeltetésszerű használatát nem korlátozzák – nem terjed ki a jótállás. Továbbá a nem rendeltetésszerű kezelésből eredő sérülések esetén (fizikai sérülés, hibás felhelyezés) nem áll módunkban garanciálisan cserélni/javítani a terméket.
  6. Használt cikkeinkre minden esetben egy hónap jótállást vállalunk, mely igényt rajtunk keresztül tudod érvényesíteni a rendelkezésedre álló időszakon belül.
Ügyintézés további részletei helyszíni leadás esetében:
  1. A helyszíni ügyintézés meggyorsítása érdekében az Űrlap kitöltése már a megérkezés előtt javasolt. Amennyiben ez nem történt meg, Űrlapot bár biztosítunk, annak kitöltésében nem tudunk segítséget nyújtani.
  2. A helyszínen a termék(ek) átvételre kerül(nek), darabszám leszámolásra kerül, pontos cikk- és sorozatszám ellenőrzés azonban nem történik, jegyzőkönyv nem készül. A visszáru tényleges feldolgozására minden esetben legkésőbb 5 munkanapon belül sor kerül, mely folyamat kamera alatt zajlik.
  3. Amennyiben az Űrlap kitöltése nem megfelelő, bármely szükséges adat nem értelmezhető vagy olvashatatlan, abban az esetben a terméket feldolgozás nélkül visszaszolgáltatjuk kapcsolattartód számára, melyet a következő rendelésed során szolgáltatunk vissza.
Ügyintézés további részletei csomagban visszaküldött áru esetében:
  1. Amennyiben minden feltétel megfelel, megfelelően jártál el az Űrlap kitöltése során is, csomagod feldolgozására minden esetben legkésőbb 5 munkanapon belül sor kerül, mely folyamat kamera alatt zajlik.
  2. A visszaküldéshez vagy a saját Űrlapunkat, vagy azzal egyenértékű információt tartalmazó formanyomtatványt használhatsz.
  3. „Csere” vagy „Jóváírás” esetén a cseretermék vagy jóváíró számla 5 munkanapon belül kerül a kapcsolattartóhoz, mely termék vagy ellenérték az ezt követő rendeléssel kerül hozzád.
  4. Amennyiben a termék visszaküldése során felelőtlenül jártál el, minden információ és kitöltött Űrlap nélkül juttattad vissza, abban az esetben a felmerülő következményekért te felelsz, az ügyintézés menete pedig szünetel.
  5. Az elutasított, vagy információ nélkül érkezett termék(ek)et 30 naptári napig tároljuk. Amennyiben ebben az időszakban nem jelentkezel értük, a termék(ek) inaktív státuszba kerül a kapcsolattartó dönt annak sorsáról.
  6. A 30 naptári nap leteltét megelőzően amennyiben az ügyintézés menete azért áll, mert a kérdéses termék információ és Űrlap nélkül érkezett hozzánk, a garanciaidő ez alatt az időintervallum alatt halad tovább, szervizben töltött időről nem beszélhetünk, amivel a jótállás meghosszabbodna. Amennyiben 30 napon belül nem jelentkeztél a termékért vagy szolgáltál válasszal a visszajuttatás okát illetően, azonban ez alatt az idő alatt a vállalt jótállás lejárt, abban az esetben nem tartozunk felelősséggel.